PODBREZOVAN   17 / 2007

STRANA 2

logo ZP a.s.

STRANA

0

1 2 3 4 5 6

Vyroba


<<<
Generalna oprava

asfaltovych povrchov v celom areali

    Generalna oprava asfaltovych povrchov v celej nasej spolocnosti sa zacala 19. jula v novom zavode a ukoncena bude 31. augusta v starom zavode. Pocas nej akciova spolocnost Doprastav, ktora  generalne opravy realizuje, polozi 24 651 m2  noveho  krytu vozovky na zavodnych komunikaciach.

   Pred tym, ako bol naneseny novy, 5 centimetrov hruby kryt vozovky, bolo potrebne urobit lokalne „vyspravky“, pretoze povrch starych ciest uz bol znacne krivy. Na konecnu nivelitu bolo potrebne upravit dazdove vpuste, poklopy, krycie hrnce hydrantov a ventilov a pred konecnou upravou asfaltovym kobercom, sa na povrch spravil asfaltovy postrek. Najvytazenejsi usek v novom zavode - od expedicneho skladu po hlavnu branu – sme po dohode so spedicnou spolocnostou Zaninoni vyasfaltovali pocas vikendovych dni, kedy je cesta zatazena najnizsou frekvenciou. Tento usek bol vystuzeny sklotextilnou rohozou, ktora zvysi jeho unosnost. Okrem spevnenia a zarovnania opotrebovanych povrchov, bude novy kryt ciest zabezpecovat aj jej lepsie odvodnenie.
   Hoci sme pocas  generalnych oprav nezaznamenali vacsie komplikacie suvisiace s obmedzenim dopravy, ci pohybu zamestnancov, prosime o zvysenie ohladuplnosti pri ukonceni generalnych oprav v areali stareho zavodu. Pri prevadzkarni oceliaren bude oprava prebiehat  po jednom jazdnom pruhu, pricom druhy bude v prevadzke. Dakujeme za pochopenie.

Ing. Jozef Heben, stavebne GO, centralna udrzba
 

Generalna oprava asfaltovych povrchov sa uskutocnila v novom zavode a teraz pokracuje aj v areali stareho zavodu.


<<<

Sucastou rozsirenie vozovky a dlazba pred muzeom

Nova cestna vaha v starom zavode

 O aktualnom stave vo vystavbe cestnej vahy v priestoroch vstupu do stareho zavodu nas v den uzavierky novin, t. j. 20. augusta, informoval Jaroslav Petko z oddelenia realizacie investicii z odboru technicko - investicneho rozvoja:

  - Vystavba novej cestnej vahy sa zacala odovzdanim staveniska dna 11. juna 2007. Dodavatelom stavebnych prac bola fa Sunik s.r.o. Podbrezova, dodavku a montaz technologickej casti realizovala Tenzona s.r.o Bratislava, prace na pokladke bitumenoveho koberca vykonaval Doprastav Bratislava.
   Nova vaha pre vazenie cestnych vozidiel je situovana v starom zavode, hned pri vstupe pozdlz objektu zvarovne rur velkych priemerov a nahradi doterajsiu cestnu vahu na srotovom poli oceliarne. Cestna vaha je riesena ako dvojmostova zapustena, osadena na siestich digitalnych tenzometrickych snimacoch v zelezobetonovej vani. Celkovy rozmer vaziacej plochy, ktoru tvoria dva mostove prefabrikaty je 18 x 3 metrov. Jej maximalna vazivost je 60 ton. Vyhodnocovacia jednotka vahy, ako aj pocitac pre obsluhu, su umiestnene v objekte hlavnej vratnice, kde pre tento ucel bola stavebne upravena jedna miestnost. Sucastou stavby bolo aj rozsirenie vozovky a vybudovanie novej spevnenej dlazdenej plochy a chodnika pred muzeom. Pre ucely odvedenie dazdovych vod bola v danom useku urobena nova kanalizacia, do ktorej je napojene odvodnenie
z vahy, cestne vpuste a niektore dazdove zvody z objektu muzea a zvarovne. Vystavbu komplikovali hlavne existujuce podzemne inzinierske siete, ktore stavenisko krizovali na viacerych miestach a aby sa predislo ich poskodeniu, niektore useky vykopov museli byt urobene rucne. Stavebne prace tiez spomalil najdeny nefunkcny energokanal pozdlz zvarovne, ktory bolo potrebne asanovat. Vaha bola 17. augusta 2007 kalibrovana a uradne overena. Pre jej uplnu funkcnost je este potrebne prelozenie detektorov kovu zo starej vahy na srotovom poli, co bude zabezpecene v najblizsich dnoch.

 Pred vystavbou cestnej vahy.

Vaha bola 17. augusta kalibrovana a uradne overena.

 

 

 

Sucastou stavby bolo aj rozsirenie vozovky a vybudovanie novej spevnenej dlazdenej plochy a chodnika pred muzeom.


<<<

Pre uzivatelov elektronickej posty  Microsoft Outlook

 E-mail moze zmiznut

   Tato aplikacia ma na rozdiel od aplikacie Outlook Express systemove pozadie riesene tak, ze vsetky udaje (posty, priecinky, adresar, kalendar ...) s vynimkou archivu sprav su ulozene len v jedinom subore. Pritom vsak limit na velkost tohto suboru tiez existuje - 1 GB, alebo 2 GB (v zavislosti od verzie Microsoft Outlook a operacneho systemu Windows). Pri prekroceni limitu sa rovnako, ako v pripade Outlook Express struktura priecinka narusi a ulozene e-maily sa stratia. Pritom aplikacia Microsoft Outlook na bliziace sa prekrocenie limitu uzivatela tiez nijako neupozornuje.
   Obnova je mozna pomocou specializovanych programov, ale nie je stopercentna a je casovo a hardwarovo narocna.
   Vyssie uvedene skutocnosti znamenaju, ze rozdelenie post do priecinkov v pripade aplikacie Microsoft Outlook problem neriesi.

            Aby ste sa vyhli uvedenemu problemu, odporucame vam nasledovne:

 1.      Postu s najvacsimi subormi (videa, hudba a obrazky s vysokym rozlisenim) osetrite tak, ze si subory ulozite na svoj pevny disk a postu vymazete.

 2.      Postu archivujte rucne, alebo si nastavte automaticku archivaciu.

 3.      Pravidelne si cistite priecinok „Odoslana posta“ (nepotrebnu odoslanu postu vymazte a potrebnu presunte do ineho priecinka)

 4.      Pravidelne vymazavajte postu z priecinka „Odstranene polozky“

 V pripade akychkolvek otazok a problemov obratte sa prosim na pracovnikov systemoveho referatu ZP Informatika s. r. o (klapky 2491, 2493, 2496, 2499, 2463), pripadne na HotLine (2420, resp. 2424).

Ing. Stanislav Kester          


<<<

 

PODBREZOVAN   17 / 2007

STRANA 2

logo ZP a.s.

STRANA

0

1 2 3 4 5 6